pondělí 1. září 2014

Bezlepkový čokoládovo-pomerančový chia pudink

Dnes jsem poprvé nešla na "první školní den" do školy. Škola mi začíná až za dva týdny. A končí v půlce prosince. Tak kde to jsme? 

Na druhou stranu to znamená mnohem více vaření, pečení a trávení času nad krásnýma food fotkama. Dneska jsem se rozhodla udělat recept, který jsem viděla v časopise Gurmet. Měla jsem to štěstí potkat fotografku, která prakticky celý tento časopis nafotila, což mi dalo neuvěřitelnou inspiraci nejen k vaření, ale také abych se zlepšila ve svých fotografických dovednostech. 


Tento recept byl přímo v článku, který se zabýval bezlepkovým stravováním. (How cool is that? :D) Podle mě je to skvělá odměna pro školáka po dlouhém a náročném dni ve škole. Dezert se sice tváří a chutná jako čokoládové nebe, ale díky použitým ingrediencím je velice zdravý.

Jedná se o čokoládovo-pomerančový chia pudink z avokáda.

Budete potřebovat:
1 avokádo
200 ml pomerančové šťávy
4 lžičky třitnového cukru
50g kakaa
1 lžíce chai semínek

1. Důkladně promícháme pomerančovou šťávu, cukr, kakao a chia semínka

2. Přidáma avokádo a nejlépe tyčovým mixérem rozmixujeme do hladka.

3. Dáme do mističek či menších skleniček a necháme na minimálně 30 minut v lednici. Chia semínka se obalí "rosolem" a pudink tak získá na hustotě.


Tento pudink je bohatý na vlákninu z chia semínek a také na bílkoviny z avokáda. Proto je skvělou a výživnou svačinou nejen pro školáky! 

Jaké svačinky a dobroty připravujete dětem vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat