pátek 29. srpna 2014

Bezlepkoví oblíbenci za srpen - Londýnská edice

Jen jsem se vrátila z nádehrných dvou měsíců v Londýně, nejradši bych se tam hned vrátila. Život v desetimilionovém městě je úplně něco jiného než život v desetimilionovém státě. Všechen ten ruch, každodenní ježdění vlakem, metrem, double-deckery a chození po celém Londýně, možnost ochutnání prakticky čehokoliv na světě a černoši, běloši, asiati, židé... všechny rasy a všechny národy na jednom místě. Říká se, že cestování otevírá oči a mně taky otevřelo. Ale o tom třeba někdy jindy...

Rozhodla jsem se založit rubriku, kde koncem každého měsíce shrnu své oblíbence, které za ten daný měsíc ochutnám, nebo třeba oblíbené restaurace... cokoliv, co se mi za daný měsíc líbilo a co mi chutnalo.

A jelikož jsem v Londýně měla možnost ochutnat všechno možné, tak se na to rovnou vrhneme.

Mark's & Spencer Without Wheat
Bezlepkové jídlo v Mark's & Spencer. U nás nejsou food obchody Mark's & Spencer moc rozšířené a předpokládám, že jejich bezlepková řada už vůbec. Když jsem v obchodě našla spoustu bezlepkových dobrot, jak už dorty, sušenky nebo třeba těstoviny, měla jsem velkou radost. Pak jsem se ale přesunula do sekce se sendiviči a voilá! Našla jsem tam hned 3 bezlepkové sendviče! Jeden byl kuřecí, druhý se sýrem a třetí s vejci. Nevěděla jsem, který vybrat a nakonec padla volba na kuřecí, který jsme si vzala jako oběd na letiště. A super, paráda, dokonalý! Chleba chutnal skvěle a náplň byla taky skvělá. Cena je 3 - 4 libry za sendvič.

Bezlepkové chléb Genius
Toustový chléb. Co se nerozpadá. Má kůrku. Má velké krajíce. A je vynikající! Cena za něj je trošku vyšší, 3 libry za balíček, ale je prostě úžasný. Prodávají ho jak v Sainsbury's, tak i třeba v Tescu. To je prostě něco, co musíte vyzkoušet!


Trhy
Ať už je to Portobello road market nebo třeba Borough market, vždy najdete něco bezlepkového. To je prostě dokonalé! Hrozně moc se těším, až budou trhy s bezlepkovou nabídkou i u nás. Na Borough market můžete najít stánek, který se jmenuje Free from (nebo tak nějak) a nabízí různé cukrovinky. Na Portobello road market jsem našla stánek, kde prodávali různé dortíky nebo muffiny. Měla jsem muffin a chutnal skvěle, byl takový hutný, nedokázala jsem identifikovat z které mouky byl vyrobený. Ale prostě.. super!



Žádné komentáře:

Okomentovat