pátek 8. srpna 2014

Nové chutě v Londýně - Burrito

Tak jako v minulém příspěvku, tak i dnes jsme se rozhodli vyzkoušet další jídlo, které u nás jen tak nenaleznete - a to mexické burrito. 

Na toto jídlo jsem přišla tak, že prodávám v malém kiosku burrita. Takže to jídlo vidím každý den, vím, co obsahuje, ale ještě jsem ho neměla příležitost vyzkoušet. Burrito se také skládá z pšeničné toritly, tak jsem si musela najít nějaký jiný obchod, kde by měli buď bezlepkovou tortilu nebo takzvané Naked Burrito, tedy burrito bez tortily. 

Pro sebe jsem našla restauraci Picante Mexican Grill, který se nachází kousek od St. Paul's Cathedral. Na jejich stránkách měli označeno, že prodávají bezlepková burrita nebo kukuřičné tacos a tak jsem se tam vydala. Shodou okolností byl v restauraci i příjemný majitel, který mi řekl, co všechno si můžu dát - hovězí a vepřové maso je v pořádku, ale do kuřecího přidávají hrst mouky. Pan majitel se mě sice snažil přesvědčit, že to jsou pouze stopy lepku, ale já se nedala a skončila jsem u vepřového masa.

Nakonec jsem si vybrala vepřové burrito a to z toho důvodu, že nebylo v pálivé omáčce. Hrozně ráda bych tam měla i guacamole, ale bylo za příplatek a už i tak to stálo dost peněz. 

Nakonec jsem tedy odešla s pořádnou porcí naked burrita v krabičce, a když říkám pořádnou porcí, tak toho opravdu bylo hodně! Za toto burrito jsem zaplatila 7 liber, což je poměrně dost, ale nakonec to odpovídalo tomu, co jsem si vlastně koupila.

Pro přítele jsem poté koupila v tom kiosku, kde já prodávám, burrito s hovězím, vepřovým i kuřecím, včetně guacamole a to vše za 3 libry (běžná cena je u nás 5.5 libry). Takže nás večeře nakonec vyšla na 10 liber, což není zas tak špatné.

Musím říct, že jsem očekávala, že burrito bude pálivější a ostřejší. Naštěstí tomu tak nebylo (na mě je ostrá i samotná salsa) a byla to hodně příjemná, dobrá večeře.

Takže za dva týdny máme odškrtnutou japonskou a mexickou kuchyni. Co by mělo být dál? Nějaké tipy?




Žádné komentáře:

Okomentovat