středa 17. prosince 2014

Cukrárna Pusinka

Ono se tak občas stává, že okolnosti člověka donutí mnohem více se soustředit na všechno, jenom ne na jídlo. Když ale tohle období odejde, člověk se musí odměnit něčím, po čem dlouho toužil a co by hrozně rád vyzkoušel.

Pro mě to byla cukrárna Pusinka. Dlouho jsem věděla, že tam mají bezlepkové zákusky, některé jsem už i zkusila, ale prostě zajít si do cukrárny na zákusek... To je tak uklidňující a hezký!


V Pusince mají několik druhů bezlepkových zákusků. Na mě jsou všechny moc sladké, ale jsou to zákusky, tak co od nich čekám. :)

Já jsem si dala "Pusinku" což byl piškotový korpus naplněný výborným krémem a pak ještě nějakou kakaovo-kokosovou kouli. I přesto, že oba dva zákusky byly neuvěřitelně sladké, tak byly také neuvěřitelně dobré.

Co mě potěšilo, tak bylo to, že na bezlepkové zákusky měla paní jiné kleštičky než na ty lepkové. Ono totiž není nic blbějšího, než když vám naberou bezlepkové jídlo tím, co je od lepku, že?

Ceny jsou zde také velice přijatelné, přišlo mi, že zákusky stály skoro stejně, jako ty lepkové.

Cukrárna Pusinka má dvě pobočky, jednu najdete přímo u zastávky Semilasso, druhá se nachází kousek od Mendlova náměstí.

Tuto cukrárnu můžu všem vřele doporučit, jelikož vyrábí opravd skvělé zákusky. Takže je to určitě skvělá příležitost, jak strávit nedělní odpoledne nebo jak potěšit blízké bezlepkáře.

Mapa:

Žádné komentáře:

Okomentovat